Playstation Games:
PS4-Games


PSVITA-Games
Kde nakupovat?

bestof_ps3_300x300

v_kos_275x128

Pravidelné slevy her na PS3 i ostatní platformy!

Driver: San Francisco - Demo

15.08.2011 13:25

Datum vydání nového Drivera se neodkladatelně blíží - U nás 2. 9. 2011

A Konečně tu máme Demo!

Samozřejmě, hned jak bylo přístupné na PS Store, jsem si ho stáhnul a vyzkoušel.

 

Nový Driver se nese opravdu na vlnách revoluce a velkých změn. S minulými díly nemá skoro nic společného. Na jednu stranu se San Francisco vrací k úplně prvnímu Driverovi, tvůrci však do hry zakomponovali pár nových "vychytávek". Ta největší z nich se jmenuje Shift.

Demo je rozděleno do tří misí.

První část - Prove It - nás lehce uvede do příběhu. V hlavní roli se zde představuje detektiv John Tanner, který se znovu vydává na největší případ ve svém životě s cílem polapit Charlese Jericha. Jde zde hlavně o představení nové "úžasné" funkce Shift. Jde vlastně o to že během hry, můžete "přeskakovat" do jiných aut. Když zmáčknete tlačítko X podleh se oddálí a čas se zpomalí. Vy se můžete vesele pohybovat po městě. až si vyberete auto do kterého se chcete "převtělit", stačí znovu zmáčknout X. Samozřejmě auto ve kterém jste původně jeli se nezastaví, ale jede dál a vy se do něj můžete kdikoliv vrátit. Kromě toho máte v této misi možnost trošku se prohnat s Policajty, kterí vám jdou po krku.

 

Druhá mise - Team Colour - Na první pohled si řeknete "Normální závod" Máte ale trošku netradiční úkol: skončit na prvním a druhém místě. Během závodu tradičně projíždíte checkpointy po městě. Závodí čtyři auta a dvě z nich jsou z vašeho týmu. Vy se můžete vesele přepínat mezi oběma vozy a musíte se postarat o to, aby jste obsadili první dvě příčky žebříčku.

 

Třetí mise - Escap ist - Tato mise se celá točí kolem honiček s policajty. Navíc máte na místě spolujezdce s VIP pasažéra.

 

Toť vše o demoverzi. Začátkem měsíce čekejte recenzi plné verze ;-)
      

Copyright © 2015 Mety Design | Mapa webu